Save You Tonight - Del 5

Som tur vad så hade några fans gått, antagligen för att äta lunch. Jag kunde själv känna hur hungrig jag var, men man ville inte missa killarna... det går inte om du har åkt från Göteborg. Killarna stod fortfarande bara vid dörren så jag sa:
"Men vi har fortfarande inte veta vad du heter" till tjejen och log.

Pic:weheartit

"Sanna" sa tjejen och log.
"Kajsa" sa jag och pekade på mig själv.
"och Linnea" sa Linnea och log.
"Åh, Harry är på väg hit" sa Sanna och hoppade upp och ner lite.
"Är han din favorit ?" frågade Linnea.
"Harry och Louis, och även Niall" sa hon och skratta. "Älskar dem alla"
Jag kollade på Harry där han gick från fan till fan och tog foton, pratade lite, skrev autograf och gick vidare. Han  stannade lite extra länge hos en tjej med brunt hår som hade tårar i ögonen, men ett stor leende på läpparna. Harry petade henne på kinden och sa något som jag inte kunde höra. Sedan gick han vidare. Precis när han skulle komma fram till oss så sa Paul:
"Back to the studio boys. NOW"
"No, no.. Harry !" skrek vi tre samtidigt i ett försök att han skulle ge oss autografer innan han gick in.
Harry kollade på oss och tog ett steg fram mot oss.
"Harry, now !" sa Paul.
"Sorry, girls. I'll come to you later" sa han och gick bort till dörren. Han gav oss ett litet leende innan han gick in.
"Fan vad orättvist" sa Linnea och satte sig ner mot väggen.
Jag och Sanna gjorde samma sak.
"Men har ni någon favorit ?" frågade Sanna.
"Louis, fast älskar alla" sa Linnea.
"Jag kan aldrig bestämma mig, älskar alla lika mycket" sa jag och skratta.
"Men ska vi typ gå till espresso house och köpa mackor och ta med och komma tillbaka hit" sa jag.
"Ja, om det finns något i närheten. Annars får vi väll ta något annat" sa Linnea.




NÅGRA TIMMAR SENARE.

Vi hade åkt tillbaka till hotellet lite efter killarna, Sanna var självklart med oss. Eftersom att klockan inte var särskilt mycket så hade flera fans följt med och stod nu utanför. Vi gick självklart in och hoppades på att någon av killarna skulle gå runt på hotell och vi hade rätt. I korridoren på vår våring träffade vi på Liam, Niall och Harry.
"Oww, hi, girls" sa Harry.
Harry hade inte kommit fram till oss någon gång under dagen, så jag gjorde allt för att dölja att jag ville hoppas på honom och ge honom en kram.
"Hi, Harry. Is this what you meant when you said that you would 'come to us later'" sa Linnea och log.
"Oww, yeah. Sorry about that" sa han och log lite.
"Where's Louis and Zayn ?" frågade Sanna.
"They are in our room, we can tell them to come if you want to" sa Liam och log.
"Yeah, and then we can go and get something to eat" utbrast Niall högt.
"Sure, Niall" sa Harry och vi skrattade.
Liam tog upp sitt telefon och gjorde något, sedan såg jag hur en dörr öppnades längre ner i korridoren och Louis och Zayn kom ut.
"Well, isn't it the girl who-" började Zayn, men Liam slog till honom på armen så han blev tyst.
"So why did you want us to come out ?" frågade sedan Zayn.
"These girl wanted to meet the whole band" sa Harry.
"And then we are going to get womething to eat" sa Niall.
Vi stod och pratade med killarna lite. Det var skönt att det inte stod 50 andra fans omkring en och ropade att killarna skulle komma till de iställe, nu kunde vi bara stå där och ha en helt vanlig konversation.
"No, time to eat" sa Niall och slog ihop sina händer.
Killarna började gå bort mot hissen.
"Are you coming or not ?" sa Louis.
"We ?" sa vi alla tre samtidigt och kollade förvånat på varnadra.
"No, the girls behind you. Don't look back !" sa Louis och skratta när vi kollade bakom oss.

Vem är den där brunetten ? Känner någon av er igen er i nåt av det som hände ? För hon kanske kommer återkommer i novellen ;)
Hoppas ni gillar det, lämna gärna en kommentar här på bloggen :)

Funderar även på att ta in en till på bloggen, så att ni kan få fler delar och bättre uppdatering :)

Kommentarer ♥
Postat av: linnéa

gryyyyymt bra!! LOVE IT :D

2012-01-01 @ 17:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0