Save You Tonight - Del 2

Jag fick ingen direkt bra syn på honom, men av någon anledning kände jag igen det där blonda håret och rösten även om det var så lågt.
"Kajsa ?" sa Linnea och viftade med sin hand framför mina ögon.
"Jag tror jag kände igen den som gick in i mig. Tänkte du inte på vem det var ?" sa jag.
"Ne, vadå ? vem tror du det var ?"






"Ofta du inte tyckte det så ut som Niall ?" sa jag medans vi fortsatte gå igenom korridoren.
"Menar du denNiall ?" sa Linnea och kollade på mig lite förvånat.
"Ja ! De bodde ju här förre gången" sa jag.
"Oh.. shit !" sa Linnea högt och vi började skratta och hoppa runt lite.
Jag hoppas verkligen att det var Niall Horan som gick in i mig, annars fangirlar vi över någon helt random kille vilket skulle varit en aning awkward.
Vi halv skuttade bort till vår rum och låste upp, det första vi gjorde var att slänga oss i varsin säng.
"Åhh, gud vad härligt" sa Linnea och virade täcket runt sig.
"Fatta att vi kommer få träffa massa fans från twitter och så" sa jag och kolla upp i taket.
"Jo, verkligen. För vi känner så många som kommer hut också" sa Linnea. "Ne, men ska vi ta kolla runt lite på hotellet"
"låter bra" sa jag och ställde mig upp.
Vi sprang upp och ner från vårning till vårning, fram och tillbaka i korridorerna och sedan gick vi ner till entreplan för att kolla in returangen och vart vi skulle äta på morgonen. Vår lilla rundtur på hotellet slutade med att vi satte oss ner i en soffa vid recptionen.
"Synd att vi inte såg någon av killarna" sa Linnea.
"mhm.. men-" jag pausade lite och kollade ut genom fönstrerna och såg lite tjejer utanför "men jag tror att de kanske inte springer runt så mycket. Kom de idag ?"
"Jag tror det" sa Linnea.
"Okej, för det står redan fans utanför typ" sa jag och log.
"Åhh, vi borde typ reta de" sa Linnea skrattande.
"Så elak är du" sa jag och började skratta själv. "Ne, ska vi gå upp på rummet och sen typ se om vi kan gå och äta lunch någonstans, jag har bara ätit frukost" tillade jag efter några sekunder.
När vi gick ut från hissen började jag gå extra fort för att komma fram först. Precis när jag skulle sätt i kortnykeln i dörren öppnade någon annan den från andra håller. Jag stirrade rakt in i, ingen annan än, Zayn Maliks ögon. Han stod där med största leendet på läpparna och utan någon tröja.
"waaaah, wrong room" sa jag.
Jag vände mig snabbt om och gick bort till rätt dörr som var till vårt rum, där Linnea stod och asgrava åt mig.
"Du är helt röd !" skrattade Linnea.
"Varför sa du inte till mig att det var fel rum ?!" sa jag när vi kom in på vårt rum.
"Jag gjorde ju det" sa Linnea.
"Det gjorde du inte alls" sa jag och slängde mig på sängen och gömmde mitt ansikte i kudden.
"Okej, det gjorde jag inte. Asså, du skulle sett ditt ansikts uttryck" skrattade Linnea "och förrästen kunde inte jag veta att Zayn bodde där"
"Aja, vi vet i alla fall att han gör det nu" sa jag fortfarande med mitt ansikte begravt i kudden.
"kom vi går och äter något, jag slår vad om att han inte kommer känna igen dig om ni träffas igen" sa Linnea.
"Tack, Linnea. Jag mår så mycket bättre nu" sa jag sarkastiskt och flina.
"Jag vet, jag är ganska bra på att få folk att må bra" sa hon och vi började skratta.
Vi tog med oss våra väskor och gick ut från rummet för att gå och äta någonstans. Linnea kunde verkligen inte sluta prata om att jag precis hade gjort bort mig framför Zayn Malik från One Direction. Vi hade dock fått reda på att de verkligen bodde på samma hotell, men vi fick reda på det på ett väldigt plågsamt sätt enligt mig. Om Linnea tyckte det var plågsamt var det nog bara för att hon skrattade så mycket.

Jag hoppas ni tyckte del två i alla fall var lite bättre än del ett. Fler och fler delar kommer komma ;) Vi får se om det blir en till idag eller om ni måste vänta tills imon :)

Lämna gärna en liten kommentar när ni ändå är här :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0