Blixtar och dunder men inga magiska under.

Ja, det var inte precis några magiska under när jag vaknade av åskan imorse. Jag kan lova er att det inte var nåt små muller utanför mitt fönster, utan det lät mer som om bomber exploderade runt huset. Jag trodde att jorden skulle gå under eller nåt. Låter en aning overkligt att skriva ner det, men det var sjukt. Det var dagen samtals ämne, det var inte en som inte hade vaknat av åskan. Det spelade ingen roll om det var man var 15 minuter ifrån varandra, båda hörde det ändå lika högt.
"Alla mina fönster skakade as mycket" fick jag i ett sms min kompis och hon bor nog tio minuter ifrån mig och en annan kompis sprang upp och kolla för att försäkra sig om att det inte var massa bomber som sprängdes utanför hennes hus.
Om jag faktiskt hade kunnat röra mig och öppna ögnen så skulle jag sett hur hela rummet lös upp, men jag kunde inte göra något. Helt seriöst så var det skit läskigt. Det tog ganska lång tid innan mitt hjärta började dunka som vanligt igen. Var det kanske någon annan än alla på min skola som råkade ut för detta? hahah :)
Jag hoppas i alla fall att ni har haft en härlig dag med bättre väder än mig :')
weheartit

Kommentarer ♥
Postat av: Elin Sundberg♡

sV; det är helt okej här också, hänt idag då?

2012-04-26 @ 17:32:19
URL: http://photosbyeliiin.blogg.se/
Postat av: Koffe

Mäktig bild!

2012-11-17 @ 16:26:25
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0