Save You Tonight - Del 13

Det var helt underbart att stå där och dansa och sjunga till killarnas låtar. Jag hade sett hur många videos som helst från deras tour, men det är inte alls samma sak att vara några meter från scenen killarna står på och go crazy med alla andra fans. Vilken underbar känsla man fick i kroppen, man kunde verkligen inte sluta le.





Zayns perspektiv:

Ansiktsuttrycket på Niall, Liam och Louis när de fick syn på Sanna, Kajsa och Linnéa? Obeskrivligt. Harry hade velat ta kort, men vi insåg att det kunde bli konstigt. Skulle vi, som vanligtvis poserar för foton, istället börja ta kort så skulle det med all säkerhet väcka uppmärksamhet. Sen hade någon gömt Harrys mobil, men det är en annan historia...

"Jag måste säga" sa Liam och lutade sig bakåt i fåtöljen. Vi var alla samlade hos Harry och Louis, efter kvällens konsert. "... Att det där gjorde ni riktigt bra!" Han tittade på Harry och mig.
Vi tittade förvånat på varandra. "Eh... Va?"
"Att ni lyckades få hit Kajsa, Linnéa och Sanna, utan att säga något till oss"
"Ja du vet, det bar faktisk inte så svårt" Harry flinade. "Ibland är jag smartare än jag ser ut!"
Kommentaren fick oss alla att skratta.
"... Förutom att vi inte hade något med det att göra" sa jag.
"Varför är du tvungen att vara så ärlig? Du kunde väl gett mig äran!" Harry låtsades slå till mig på armen.
"För att det inte är sant, dumbom" svarade jag med ett skratt och slog tillbaka.
"Bara för att ni är tråkiga" Sa Harry. "Men som du vill. Vi hade ingenting med det att göra, även m det hade kunnat vara det"

Det var tyst i några minuter. Alla utom Harry var trötta efter konserten.
"Otroligt" sa Louis. "Hur kan du ha energi? Jag är helt slut"
"Den frågan kan jag tyvärr inte svara på" svarade Harry samtidigt som han kröp bakom den soffa som Liam och jag lagt beslag på.
"Han har ett enormt lager av endorfiner?" föreslog Liam. "Fast i och för sig. Du har varit gladare än vanligt på senaste tiden"
"Heheh" kom det från Harry som lagt armarna i kors på soffans ryggstöd och tittade ene på oss. Både Liam och jag var för trötta för att sitta upp i soffan, så vi båda halvlång med huvudet på varsitt armstöd.
"Någon som är hungrig?" Kommentaren från Niall fick oss alla skratta.
"En aning kanske" svarade jag. "När du säger det så"
"PÅ TAL OM..." utbrast Harry och tog ett skutt ner i soffan så att han landade på mina ben. "... På tal om mat, så tycker jag att vi alla ska äta frukost på hotellet imorgon"
"Vet du vad?" undrade jag och gjorde plats för Harry i soffan. "Det låter som en riktigt bra ide"
"När åker hon?" inflikade Louis med ett flin. "Du är alltför lätt att läsa av, Harry"
"Jag vet inte vem ni pratar om..."




Del 13 är som sagt skriver av den andra bloggaren, hoppas ni gillar den :)

 


Kommentarer ♥
Postat av: Den andra bloggaren

Oj, haha. Lastbilen ska det inte alls vara, lagt beslag på* ska det vara :) så är det när man ha autocorrect och inte kollar. Haha. Men hoppas ni gillar delen! :)

2012-01-08 @ 00:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0