Save You Tonight - Del 14

"PÅ TAL OM..." utbrast Harry och tog ett skutt ner i soffan så att han landade på mina ben. "... På tal om mat, så tycker jag att vi alla ska äta frukost på hotellet imorgon"
"Vet du vad?" undrade jag och gjorde plats för Harry i soffan. "Det låter som en riktigt bra ide"
"När åker hon?" inflikade Louis med ett flin. "Du är alltför lätt att läsa av, Harry"
"Jag vet inte vem ni pratar om..."




pic: weheartit


Kajsas perspektiv:

På morgonen brydde vi oss inte riktigt hur vi såg ut. Killarna hade ju lägenhet i London så de kommer ju inte vi träffa, inte en chans.
"Linnea, skynda dig då !" ropade jag och Sanna som redan var i hissen och försökte förhindra den att åka ner.
"chilla på det" sa Linnea och kom springandes.
"Gud var bra killarna var igår" sa Sanna samtidigt som hissdörren öppnades och vi var nere på förstaplan.
"eller hur ! Sååå bra" sa Linnea.
Vi gick igenom en kort korridor och gick in i frukos restaurangen. Det var ganska fullt. Ett par tog upp ett fyrplats bord så där kunde vi inte sitta. En man satt och bredde ut sig på soffan som sträckte sig längs hela ena väggen och så var det 5 killar och 2 tjejer som tog upp hyfsat mycket plats. Oh, Shit ! Tänkte jag när insåg vilka det var. Jag kände igen det bruna lockiga håret på en av killarna och skrattet från den bloda killen som hördes över hela matsalen.
"helvete, vi har gjort samma misstag igen" sa jag.
"vaddå ?" frågade Linnea.
"gå ner till frukosten utan smink och så är One Direction där" svarade jag.
Sanna och Linnea kollade bort mot deras bord.
"om vi skyndar oss och springer upp igen, så märker de oss säkert inte" sa jag
Vi vände oss om för att skynda oss där ifrån när någon ropade över hela matsalen:
"eeeyyy ! Heey girls !"
Självklart var det Louis.
"vad ska vi göra ?" frågade Linnea.
"vi går väll dit ? Eller ?" sa Sanna.
Jag kollade på tjejerna som båda sattes ryggen mot oss. Jag och Linnea nickade sedan mot Sanna och vi började gå bort. När vi bara var några meter ifrån kollade tjejerna på oss. Det var en blond tjej och... Evelina.
"hej" sa jag och log mot Evelina.
"hej hej" svarade hon.
"do you know each other ?" frågade Harry.
"not really, but we met at the airport" sa Evelina.
"okay, well.. Maybe I should tell you" sa harry och kollade på oss sedan på dom andra killarna som nickade.
"okay, since we are pretty good friends" började han och blinka "this is evelina, we've been dating for a few month. We met when we were in Sweden in June."
"what ? Wow, well.. That was.." började jag.
"shocking ? Suprising ?" sa linnea.
"yeah, something like that" sa kajsa "but it's great. I bet we all are happy for you" tillade jag.
Harry dejtade en svensk tjej.. Wow. Fast i och för sig är det sjukt kul, framför allt eftersom hon är ett fan. Jag kan ju inte heller säga att de inte passar ihop för det gjorde de ju. Den andra tjejen hade inte sagt något än.
"hi, by the way" sa Linnea och räckte fram handen. "Linnea"
"hi, Sara" sa tjejen "men ni behöver inte prata engelska med mig, jag kommer också från Sverige" tillade hon.
"vad är detta ?" viskade linnea så bara jag och Sanna hörde.
"sanna. Kajsa. Linnea." sa zayn och pausade mellan varje namn. "this is my beautiful Sara"
"wait.. So you are also dating ?" frågade Sanna och vi växlade några förvirrande blickar.
"yeah, I met her the day we had that pillow fight" sa han.
Där föll ju bitarna på plats, det var därför han hade varit så glad när vi träffade dom i sverige.
"jag är Kajsa" sa jag.
Sanna skulle precis säga sitt egna namn när Sara sa:
"jag kan era namn. Killarna har redan berättat om er och när ni träffades i Stockholm"

del 14, som är skriven på min mobil och blev därför ganska kort. Nu kom ännu en tjej in och ni fick veta varför Evelina var i London :)

Lämna gärna en kommentar :D
På morgonen brydde vi oss inte riktigt hur vi såg ut. Killarna hade ju lägenhet i London så de kommer ju inte vi träffa, inte en chans.
"Linnea, skynda dig då !" ropade jag och Sanna som redan var i hissen och försökte förhindra den att åka ner.
"chilla på det" sa Linnea och kom springandes.
"Gud var bra killarna var igår" sa Sanna samtidigt som hissdörren öppnades och vi var nere på förstaplan.
"eller hur ! Sååå bra" sa Linnea.
Vi gick igenom en kort korridor och gick in i frukos restaurangen. Det var ganska fullt. Ett par tog upp ett fyrplats bord så där kunde vi inte sitta. En man satt och bredde ut sig på soffan som sträckte sig längs hela ena väggen och så var det 5 killar och 2 tjejer som tog upp hyfsat mycket plats. Oh, Shit ! Tänkte jag när insåg vilka det var. Jag kände igen det bruna lockiga håret på en av killarna och skrattet från den bloda killen som hördes över hela matsalen.
"helvete, vi har gjort samma misstag igen" sa jag.
"vaddå ?" frågade Linnea.
"gå ner till frukosten utan smink och så är One Direction där" svarade jag.
Sanna och Linnea kollade bort mot deras bord.
"om vi skyndar oss och springer upp igen, så märker de oss säkert inte" sa jag
Vi vände oss om för att skynda oss där ifrån när någon ropade över hela matsalen:
"eeeyyy ! Heey girls !"
Självklart var det Louis.
"vad ska vi göra ?" frågade Linnea.
"vi går väll dit ? Eller ?" sa Sanna.
Jag kollade på tjejerna som båda sattes ryggen mot oss. Jag och Linnea nickade sedan mot Sanna och vi började gå bort. När vi bara var några meter ifrån kollade tjejerna på oss. Det var en blond tjej och... Evelina.
"hej" sa jag och log mot Evelina.
"hej hej" svarade hon.
"do you know each other ?" frågade Harry.
"not really, but we met at the airport" sa Evelina.
"okay, well.. Maybe I should tell you" sa harry och kollade på oss sedan på dom andra killarna som nickade.
"okay, since we are pretty good friends" började han och blinka "this is evelina, we've been dating for a few month. We met when we were in Sweden in June."
"what ? Wow, well.. That was.." började jag.
"shocking ? Suprising ?" sa linnea.
"yeah, something like that" sa kajsa "but it's great. I bet we all are happy for you" tillade jag.
Harry dejtade en svensk tjej.. Wow. Fast i och för sig är det sjukt kul, framför allt eftersom hon är ett fan. Jag kan ju inte heller säga att de inte passar ihop för det gjorde de ju. Den andra tjejen hade inte sagt något än.
"hi, by the way" sa Linnea och räckte fram handen. "Linnea"
"hi, Sara" sa tjejen "men ni behöver inte prata engelska med mig, jag kommer också från Sverige" tillade hon.
"vad är detta ?" viskade linnea så bara jag och Sanna hörde.
"sanna. Kajsa. Linnea." sa zayn och pausade mellan varje namn. "this is my beautiful Sara"
"wait.. So you are also dating ?" frågade Sanna och vi växlade några förvirrande blickar.
"yeah, I met her the day we had that pillow fight" sa han.
Där föll ju bitarna på plats, det var därför han hade varit så glad när vi träffade dom i sverige.
"jag är Kajsa" sa jag.
Sanna skulle precis säga sitt egna namn när Sara sa:
"jag kan era namn. Killarna har redan berättat om er och när ni träffades i Stockholm"

Kommentarer ♥
Postat av: Julia

Wohoo nu föll alla bitarna på plats :) loved it!

2012-01-08 @ 17:16:55
Postat av: Julia

Wohoo nu föll alla bitarna på plats! :) loved it!

2012-01-08 @ 17:18:20
Postat av: Linnea ♥

hahaha, att vi alltid lyckas göra det samma misstag kajsa ;) ne, men älskade det :D woo ♥

2012-01-08 @ 19:54:39
Postat av: Julia

Kmr det en till del i kväll? :)

2012-01-08 @ 21:04:55
Postat av: Ninni!

Goooodi, blir kul med ett nytt kapitel :D Läs gärna min :)

2012-01-08 @ 23:14:27
URL: http://oddstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0