Save You Tonight - Del 4

"Nej, du ser inte alls hemsk ut. Nu är det din tur att lugna dig" sa jag och skrattade.
Så fort vi hade ätit upp sprang vi upp till vårt rum för att göra iordning oss. Jag tog på mig ett par jeans shorts och ett slappt grått linnea, stoppa in det, och en vit cardigan över. Linnea tog också på sig ett par jeans shorts men hon tog en blommig tröja istället. När vi var helt klara gick vi ner för att vänta på killarna utanför hotellet med alla andra fans och sedan skulle vi ta oss vidare till studion.




När vi gick ut från hotellet var killarna redan där och gick runt. De stod med armarna runt varandra och lät alla få en grupp bild på de. Louis kollade på oss när vi kom ut.
"Well, hello there" sa han och log.
Eftersom att Louis sa hej så kollade resten av killarna back på oss. Zayn kollade på mig, jag slår vad om att han kände igen mig men han sa inget, som tur var. Vi gick snabbt åt sidan och ställde oss i klungan med fans. Vi hann ungefär ta ett foto var innan killarna var tvugna att åka vidare till studion. Man kunde se hur alla fans började flytta sig bort från hotellet för att ta sig till studion.
"Ska vi bara följa strömmen eller ?" frågade jag Linnea.
"Vi kan väll inte göra något annat" sa Linnea.
Vi gick bakom ett grupp med tjejer, som jag gissade hade känt varandra sen några år tillbaka. Det kändes som om jag och Linnea var två av de få som inte var här i maj.
"Ursäkta ?" hörde jag en röst bakom mig.
Vi stannade upp och vände oss om, där stod en blond tjej i vår egna ålder.
"Ska ni till studion ?" frågade hon och log lite.
"Ahh, det ska vi" svarade Linnea-
"Kan ni hjälpa mig att hitta dit då ? frågade hon.
Jag och Linnea kollade på varandra eftersom vi inte hade en aning om vart studion låg.
"Asså, vi vet inte heller vart den ligger. Vi följer bara efter alla andra" sa jag och log.
"Okej, men kan jag gå med er ?" sa hon.
"Självklart" sa jag och Linnea samtidigt.



När vi kom till studion var det runt 50 fans där som stod och tryckte utanför dörren.
"Det blir nog svårt att komma längst fram" sa jag och kollade först på Linnea och sedan på tjej, som vi fortfarande inte visste namnet på. Vi fick stå utanför i någon timme innan killarna kom ut för första gången. Det var alla förutom Harry. Vi gjorde allt för att komma lite längre fram, när vi inte lyckades i mitten så gick vi till sidan av gruppen fans och stod längst fram där. Killarna gick bara runt lite, när Louis kom till oss kände han igen Linnea igen.
"Are you following me ?" sa han lite misstänktsamt och började sedan skratta.
Sedan kollade han på mig.
"Feeling better now ?"
"No, not really. But I'll survive" skrattade jag.
Vi fick ta varsitt foto med Louis och även autograf sedan gick han vidare. Zayn kollade mot mig några gånger, han spelade väll upp mitt pinsamma ögonblick i huvudet om och om igen och skrattade åt mig. Okej, jag måste sluta tänka på det.
"Zayn !" ropade tjejerna som stod bredvid oss när han närmade sig.
Nej, nej, nej, nej...
"Kajsa, ta det lugnt nu.. Han kommer inte känna igen dig." sa Linnea
"Hello babes" sa han när han stod framför oss.
"Hi Zayn" sa Linnea och betedde sig helt normalt.
"I recognize you.." sa han till mig och tänkte lite.
"You do ? Please, tell me you don't" sa jag och bet mig i läppen.
"Where have I seen you before ?" sa han och log.
"Uhm.. outside your hotelroom ?" sa jag tveksamt.
"Oww, yeah. Did you find the right room ?" retades han lite.
"Zayn, be nice too our fans" skrattade Liam och kom upp bredvid honom.
"Thanks Liam" sa jag och log mot honom.
"Anything for you, love" sa han.
Vi fick foton och autografer, sedan sa Paul till de att de skulle in i studion igen. Allt detta är ju för mycket för att jag ska överleva.
"Oh my god" sa Linnea och vi började hoppas upp och ner lite.
"Vi pratade precis men Lou, Liam och Zayn" sa jag högt.
"Men varför kände Zayn och Lou igen er ?" frågade tjejen, utan namn.
Jag berättade hur jag hade trott att jag var vid rätt rum och hur Zayn hade öppnat och Linnea berättade om frukosten.
"Ni har sån tur" sa hon och log.
"Men fans får inte komma in på hotellet va ?" sa jag.
"Det kan jag inte tro" sa tjejen och log.
"Okej, men vi kan säkert få in dig." sa jag och log tillbaka.
"är ni seriösa ? Åh, vad snälla ni är" sa hon och nu började vi alla hoppa omkring och fangirla.

Jag vet inte hur länge vi fick vänta innan killarna kom ut igen, alla denna gången. Som tur vad så hade några fans gått, antagligen för att äta lunch. Jag kunde själv känna hur hungrig jag var, men man ville inte missa killarna... det går inte om du har åkt från Göteborg. Killarna stod fortfarande bara vid dörren så jag sa:
"Men vi har fortfarande inte veta vad du heter" till tjejen och log.

pic: WeHeartIt




Del 4. Tidigt imon sa jag ju, den är 01.39 ;) Jag hoppas ni gillar det. Nu kommer en till in, men vem är det ? Ni får veta det i nästra del.

Jag kan även säga såhär, att jag har kommit på att min idé inte var så bra, så två tjejer kommer komma in senare än vi andra, jag hoppas att det inte gör något :)

glöm inte att klicka på 'kommentarer' och lämna en tanke om denna del :D

Hoppas ni alla har haft en bra nyårsafton :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0