Save You Tonight - Del 15

"yeah, I met her the day we had that pillow fight" sa han.
Där föll ju bitarna på plats, det var därför han hade varit så glad när vi träffade dom i sverige.
"jag är Kajsa" sa jag.
Sanna skulle precis säga sitt egna namn när Sara sa:
"jag kan era namn. Killarna har redan berättat om er och när ni träffades i Stockholm"

"Sit" sa Louis och log.
Vi satte oss ner, trångt var det men vi kom i alla fall närmare killarna.
"So, if you told Sara about us.. that means you didn't forget us" sa Sanna.
"Why would we forget you ?" frågade Niall.
"You have no idea, how scared we were, before the concert, that you wouldn't remember us" sa jag.
"Kajsa, don't admit it !" sa Linnea och slog till mig på armen.
Vi började skratta.
Killarna frågade om konserten efter som vi inte träffade de efteråt. Alla pratade i mun på varandra, jag slår vad om att ingen hörde vad vi sa.
"Girl.. you really need to calm down" sa Liam och killarna börjde skratta.
"what.. I think we are pretty calm" sa Linnea och kollade sig omkring.
"Yeah, I think Linnea is right" sa jag.
"You must be insane if this is calm" sa Louis och vi började skratta igen.
Vi satt och pratade ett tag och insåg att vi fortfarande inte hade ätit så när killarna och Sara och Evelina skulle gå fick vi gå och hämta mat. De hade bjudit in oss till deras lägenhet ikväll för en vanlig filmkväll, precis som i Stockholm.
Sannas perspektiv:

Att få bekräftat av Niall att de inte hade glömt bort oss vart underbart att höra. De träffar ju ständigt nya fans, det måste ju vara omöjligt att komma ihåg någon de träffade för mer än ett halvår sen. Jag hade ju bara varit med en kväll i Stockholm, så jag kan inte vänta tills ikväll.
"Men vad ska vi göra idag då ?" frågade Kajsa.
"Shoppa, tycker jag" sa Linnea.
"Tycker jag med.  Vi ska jag träffa killarna igen" sa jag och vi skrattade.
När vi kom upp till vårt rum igen gjorde vi iordning oss för vår shoppingrunda i London.
"Vi måste gå till Milshake City !" sa Linnea högt.
"Åhh, jaaa !" sa Kajsa som stod vid sin väska och letade efter något.
När vi var klara skyndade vi ut från hotellet för att både hinna köpa något snyggt tills ikväll och andra kläder.
Vi sprang fram och tillbaka  på gatorna i London, jag tror vi även gick vilse någon gång så att vi fick fråga en sur gammal man om vägen. Tillslut hittade vi alla en outfit vi skulle ha på oss ikväll.

Förlåt för dålig uppdatering men skolan började i tisdags och ahr itne haft tid och dessutom så har jag nöstan ingen inspiration efterosm jag inte hade tänkt ut novellen innan jag började skriva. Men jag hoppas del med filmkvällen blir bättre. Kom gärna med idéer om ni har några :)

Kommentarer ♥
Postat av: linnéa

vi vill ha ny del, vi vill ha ny del, viii viiill haaaaa nyy deeeelll!!

2012-01-19 @ 16:32:21
Postat av: Julia

Vi vill ha en ny del! :D

(jag kan inte kommentera på det senaste inlägget)

2012-02-08 @ 18:56:53
Postat av: Lisa

Jag vill ha en ny del!! Det går inte att kommentera på det andra inlägget :/

2012-03-22 @ 14:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0