Save You Tonight - Del 12

"Ja, jag och mina vänner vann, du vet den där tävlingen där priset var att åka till London och träffa killarna" sa jag.
"Åhh, vad kul. Grattis" sa hon och log. "Jag är Evelina, förresten"
"Kajsa" svarade jag och log. "Men vi kanske ses på konserten då" tillade jag.
"Absolut." sa hon "hejdå"
"hejdå" sa jag och gick tillbaka till Sanna och Linnea.

pic:weheartit
När vi kom fram till hotellet vi skulle bo på blev vi helt shockade för att det var så fint. Vi checkade in och åkte upp till vårt rum. Eftersom vi skulle på konserten började vi göra iordning oss redan nu, även om det var flera timmar kvar. Konserten var möjligtvis idag, men vi skulle ända stanna några dagar till.
"Asså, fattar ni hur taggad jag är på detta eller ?" sa Linnea.
"Ne, hur taggad är du ?" sa jag och skrattade.
"Sjukt taggad" skrattade hon.

Sannas perspektiv:

Du skulle bli riktigt kul att fåt räffa killarna igen och framförallt Niall. Han var så himla underbar i Stockholm, även om vi knappt träffades något. Men den där sista kvällen innan de åkte hem var nog en av dem bästa på länge. Hoppas bara att han känner igen mig. Jag tror vi alla är lite rädda att de inte ska göra det, men vem skulle inte vara det om du nu hade varit med One Direction i flera timmar och sen inte träffat de på flera månder.
"Asså, tänk om de inte känner igen oss" sa jag och satte mig ner på mig säng.
"Tjejer, vi måste sluta säga så. Annars kommer vi bara hålla på och tänka på det hela tiden och då kommer vi bara bli ledsna." sa Kajsa "Kom igen, let's get this party going" tillade hon och skratta.
Sedan gick hon bort till sin väska och tog upp högtalaren till sin iPhone och satte på musik vilket gjorde att vi alla blev på bättre humör.

BACKSTAGE

"Okej, tjejer, nu är det dags" sa Linnea.
Eftersom det var fler tjejer som hade köpt backstage pass så var det som en lite kö fram till killar. Vi ställde oss längstbak och pratade lite och väntade. Niall kollade runt i rummet och kollade på mig, han höll kvar blicken ett tag utan att göra något sedan kollade han på fansen som stod framför de.
"Nej.. Niall kollade precis på mig" sa jag.
"Men det är väll bra ?" sa Kajsa.
"Ne, jag tror inte han kände igen mig"
"Tänk inte så. Det är såklart han kände igen dig" sa Linnea.
Men ärligt talat så lät hon inte helt säker. Vi var inte särskilt säkra längre och kön blev bara kortare och kortare och tillslut gick fansen framför oss åt sidan.
"weeey hey !" sa Louis glatt när han såg oss och jag kunde direkt känna hur vi alla tre slappnade av av lättnad.

Kajsa perspektiv:

Jag tror jag aldrig har blivit så glad över att höra ett 'hej' förut.
"You're here" sa Louis och kramade först Linnea, Sanna och sist mig.
Sedan kramade vi resten av killarna, när jag kom till Liam stannade jag.
"Hello there, Kajsa" sa Liam med ett leende på läpparna.
"Hi, Liam" sa jag och kramade honom.
"I told you I never would forget you" viskade han.
"I believe you" viskade jag tillbaka

pic:weheartit

KONSERTEN

Det var helt underbart att stå där och dansa och sjunga till killarnas låtar. Jag hade sett hur många videos som helst från deras tour, men det är inte alls samma sak att vara några meter från scenen killarna står på och go crazy med alla andra fans. Vilken underbar känsla man fick i kroppen, man kunde verkligen inte sluta le.

jaaa, vad tyckte ni ? lämna gärna en kommentar :D

- Kajsa

Kommentarer ♥
Postat av: Zana

Åhh, vad jag älskar din novell! Sorry för att jag inte kommenterar så ofta, har kommenterat en gång innan när det gällde att vara med i novellen men blev inte med.. :)

2012-01-04 @ 20:23:15
URL: http://www.zanas.devote.se
Postat av: sofie

Ååååh, meeeeeer !!!!

2012-01-05 @ 01:00:39
URL: http://sofiess.myshowroom.se
Postat av: sofie

Ååååh, meeeeeer !!!!

2012-01-05 @ 01:01:28
URL: http://sofiess.myshowroom.se
Postat av: Julia

Kmr det fler delar elr var detta sista? :)

2012-01-05 @ 11:25:47
Postat av: linnéa

vi vill ha meeeeeeeeerrr!! ♥

2012-01-06 @ 12:34:34
Postat av: Julia

Håller med dom andra, vi vill ha mer! Jag vill att liam och kajsa ska kyssas hihi ;)

2012-01-07 @ 12:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0